Kontaktirajte nas

Telefon

Аустрија

Tel.: +43 732 257700

Kontakt

Rado ćemo odgovoriti na vaša pitanja.

>Kontakt

Uspešne priče

Solutioneering Uspešne priče

Hans Peter Troxler

Hans Peter Troxler

Senior Product Solution Manager, KVT-Fastening CH

Horst Salzle

Horst Sälzle

Technical Sales Smart Bin & Special Parts, KVT-Fastening DE

Martin Trausner - Productmanager

Martin Trausner

Product manager

«KVT-Fastening snabdeva Ernst Schweizer AG vijčanim komponentama za novi "intelligente Paketbox plus"»

«MALI ELEMENTI SA SJAJNIM UČINKOM KVT-Fastening optimizuje upravljanje c-delovima za BVS Blechtechnik GmbH »

«Kako svetski prvaci pričvršćuju stvari»

O PROJEKTU

Sa sedištem u Hedingenu, Ernst Schweizer AG, Metallbau je dugogodišnje, nezavisno porodično preduzeće u švajcarskom građevinskom sektoru. Njihove poslovne aktivnosti fokusirane su na fasade, drvene / metalne sisteme, prozore, sandučiće i sisteme solarne energije. Jedna od njihovih najnovijih inovacija je inteligentna kutija za pošiljke. Ovo kombinuje kutiju s pošiljkama, kutiju za pakete i informacioni terminal u jednoj jedinici. Dostavljači i privatne osobe mogu koristiti pristup zaštićen PIN kodom za privremeno čuvanje poštanskih pošiljaka direktno pred kućnim vratima.

IZAZOV

Ernst Schweizer AG razvio je kutiju za pakete za pošiljku plus niz izazova, posebno što se tiče jedinice za zaključavanje. Na primer, prema zahtevima, kutija je morala biti dizajnirana bez kvake. Zbog toga je jedina opcija bila elektromehanička brava s dodatnom opružnom funkcijom, minimalnom potrošnjom struje i - zahvaljujući svom pozicioniranju na otvorenom - zagarantovanim temperaturnim otporom u rasponu od -30 do +70 ° C. Dodatno, bilo je potrebno da instalacija i učvršćenje brave u proizvodnji bude relativno jednostavno.

REŠENJE

Nakon kratkog istraživanja tržišta, Ernst Schweizer AG pronašao je idealno rešenje kod proizvođača Southco i stupio u kontakt sa zastupnikom za Švajcarsku, firmom KVT-Fastening. Mogućnosti su procenjene u bliskoj saradnji i ubrzo je zaključeno da jedna od Southco brava koje distribuira KVT-Fastening najviše odgovara idealnim zahtevima koje je postavio Schweizer. Izvrstan poslovni odnos koji je već bio uspostavljen dugi niz godina pomogao je da se ovaj problem reši vrlo brzo.

ISHOD

KVT podržao je Ernst Schweizer AG u razvoju kutije za pakete sa predanošću i profesionalnošću u svim aspektima posla. Odabrana brava idealno odgovara funkciji i veličini. Zahvaljujući glatkoj saradnji, Ernst Schweizer AG već je osigurao svoje prve narudžbine za "Intelligente Paketbox plus", a neke od njih su već instalirane. 

Korisničke pogodnosti / informacije:

  • Profesionalna podrška u odabiru proizvoda
  • Pragmatičan pristup usmeren na rešenje
  • Brži razvoj i vreme do tržišta
  • Dugogodišnje iskustvo u razvoju rešenja specifičnih za kupca
     

 

 

 

     

    SLIKE

    O PROJEKTU

    BVS Blechtechnik GmbH, sa sedištem u Böblingenu, jedno je od vodećih firmi za obradu metala u Nemačkoj. Uz izradu i proizvodnju sklopova od tankog lima, ugradnje podsklopova i elektronskih delova, BVS takođe preuzima ugovornu proizvodnju terminalskih jedinica. Oko 65% proizvoda sadrži vijčane spojeve, kao što su vijci i matice za utiskivanje, slepe zakovice, zakivne matice, šarke, kaiševi ili ručke.

    IZAZOV

    Sve u svemu, BVS koristi oko 200 različitih spojnih elemenata, a firma je imala potrebu za rešenjem za automatizaciju upravljanja C-delovima. Do tog trenutka, svake je nedelje narudžbina bila ručno upućivana, što bi moglo uključivati preko 50 različitih predmeta, a kad bi je primila, trebalo bi je ponovo ručno obraditi. Umesto ovog komplikovanog sistema upravljanja C-delovima, firma je želela da se u budućnosti oblikuje automatizovani sistem koji bi obuhvatio sve, od postupka naručivanja do prihvatanja robe integrisane u njene proizvodne procese. Specifikacije su bile sledeće: rad administracije sveden je na minimalno potreban, štedi se vreme u rukovanju i visoka pouzdanost lanca snabdevanja. U nekim prilikama do sada - samo jedna komponenta koja nedostaje imala bi katastrofalan učinak na proizvodnoj liniji.

    REŠENJE

    BVS je pronašao odgovor u pogodnom rešenju koje bi se moglo pronaći u kratkom roku u njihovom dugogodišnjem partneru KVT-Fastening-u. Bossard-ov potpuno automatizovani SmartBin sistem savršeno je ispunio sve zahteve, a sistem je počeo s radom u 2014-oj godini.

    ISHOD

    Uvođenjem SmartBin-a u BVS, rad na naručivanju delova i isporuci robe drastično je smanjen. Ako je ranije jedna osoba bila zaposlena dva dana u nedelji, a nije radila ništa drugo osim priprema, nabrajala veličine paketa i određivala optimalni dan za slanje naloga, sada se sve narudžbine postavljaju automatski i samo kada se postigne unapred određena minimalna zaliha. Ovaj nivo određen je lestvicama integrisanim u SmartBin. Prijemno odeljenje ima dodatnu korist od činjenice da su dostavnice sada generisane u elektronskom obliku. To štedi rad celo jedno jutro, jer pojedinačni paketi više ne moraju biti obrađeni ručno, a mogu se razvrstati direktno u odgovarajuće otvorene posude.

    Korisničke pogodnosti / informacije:

    • Ušteda vremena u narudžbini i prihvatanju robe
    • Pouzdan nadzor trenutnih zaliha
    • Automatizovana revizija i narudžbina služi kao zaštitna mera od prekida u proizvodnji.
       

     

    SLIKE

    O PROJEKTU

    Uz brojne nagrade za zasluge, grupa TERA na Tehničkom fakultetu u Grazu razvija i konstruiše vozila na električni pogon. Formiran 2009. godine kao Team Eco-Racing Austria, preimenovan je u TERA TU Graz 2012. godine. Od tada je studentska grupa proizvodila vozila na električni pogon "Fennec" (Desert Fox) i "Panther" ". U Shell Eco-maratonu na Lausitzovom prstenu 2011., Fennec je postigao svetski rekord u kategoriji 'Prototype Battery Electric'. U 2014. je vozilo prekrilo 1.091,6 kilometara sa jednim kilovat-satom električne energije. S najnovijom kreacijom IBEX-a, prvi put u 2016. godini, grupa razvija vozilo koje će biti registrovano za upotrebu na javnim putevima.

    IZAZOV

    Elektromobil IBEX, težine od oko 400 kg (bez baterija), trebao bi imati domet od 250 km i najveću brzinu od 130 km / h na trkalištu dugom 370 km. Da bi konstruisao takvu laganu konstrukciju, tim se oslanja na plastiku ojačanu ugljeničnim vlaknima (CRP). Monokok od ovog materijala težak samo 65 kg čini putničku ćeliju, a u njemu moraju biti ugrađena dva suvozačka sedišta, sigurnosni pojasevi i nosač za pričvršćivanje vatrogasnog aparata. Svaki rad na elementima od ugljeničnih vlakana, međutim, predstavlja potencijalnu prekidnu tačku i može značiti gubitak čvrstoće i krutosti i tako utiče na sigurnost putnika. To je nešto što treba izbeći po svaku cenu.

    REŠENJE

    Za CRP podvozje bili su potrebni pouzdani vijčani spojevi. Stoga se tim firme TERA TU Graz obratio stručnjacima za tehnologiju pričvršćivanja KVT-Fastening-a, s kojima poslovni odnos postoji već nekoliko godina. Stručnjaci za spojnu tehniku dostavili su prikladne materijale za elektromobil Fennek, svetski prvak u klasi energetske učinkovitosti kompanije Shell Eco-Marathons u 2011. i 2014. KVT-Fastening takođe je mogao pomoći svojom stručnošću i iskustvom u daljem razvoju IBEX-a. Stručnjaci su ispitali posebne zahteve IBEX-a, pokazujući timu mogućnosti i razvili su nove tehnologije kako bi udovoljili strogim zahtevima za odobrenjem kao putničkog vozila. KVT-Fastening tada je napravio 200 navojnih navrtki Keensert, 100 zakivnih matica i 100 vijaka bigHead, obezbeđenih sponzorstvom.

    ISHOD

    Da bi stvorili nosive tačke spajanja za sigurnosne delove u unutrašnjosti, vijci velike glave postavljeni su direktno u matricu s karbonskim sendvič-pločama i laminirani su unutra. To omogućuje izdržavanje ogromnih sila koje su uključene u sudar ili vanrednu situaciju kao što je primena sigurnosne kočnice na putu. Za izuzetne sile korišćeni su bionski principi. Ojačano vlakno oko svakog vijka zatvara ga, jer biljna vlakna ograđuju granu stabla koja raste iz njegovog debla. Nakon laminacije, karbonska ljuska i spojevi učvršćuju se u sigurno spojenu ćeliju, monokok. Tim TERA TU Graz prešao je nove staze prilikom sastavljanja karoserije i zaobljenog karbonskog monokoka. Korišćeni su trodimenzionalni rasipači opterećenja koje je razvio KVT-Fastening, a oni su se morali pričvrstiti na monokok sa inovativnom tehnologijom lepljenja tačno i u rekordnom roku. Vlažno lepljenje je standardno u automobilskoj industriji; u tome se nanosi poseban lepak, a deo se sušenjem pričvrsti u roku od 20 do 30 sekundi na površinu. Na IBEX-u se koristi grejana tableta lepka koja pravi čvrstu vezu u roku od nekoliko sekundi kada se ohladi. 

    Korisničke pogodnosti / informacije:

    • Sigurno pričvršćivanje komponenti za vozila (sedišta, pojasevi, nosači za montažu) u FRP monokoku
    • Profesionalna podrška za situaciju posebne instalacije u obliku ekspertize i sponzorisanih spojnih elemenata
       

    Contact Icon Stupite u kontakt sa nama

    Srećni smo da odgovorimo na Vaša pitanja